بیمه تعاون در راستای سیاست های ترویج علم در صنعت بیمه، استفاده از دستاوردهای پژوهشی متخصصان آکادمیک را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش اخبارپول، این شرکت با توجه به اهمیت بهره مندی از علم کاربردی، اقدام به بیان دستاوردهای کاربردی مقالات پژوهشی کرده است؛ بر همین اساس، در دومین بررسی، مقاله «تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان» نوشته «نرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی و محمدرضا خسروی» که در نشریه «مدیریت بازرگانی» منتشر شده است، مورد بازخوانی قرار گرفت.
در این مقاله که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان انجام شده، ۳۲ نفر از مدیران، ۱۳۸ نفر از نمایندگان و ۴۱۴ نفر از مشتریان بیمه ایران در استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.
در این تحقیق نتیجه گرفته شد که به کارگیری رسانه‌های اجتماعی در دفترهای مرکزی و شعب می‌تواند به فروش بیشتر کمک کرده و مشتریان را نیز به بهره‌مندی از فناوری ترغیب کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=179483
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اقدامات بیمه تعاون برای استفاده از دستاوردهای پژوهشی آکادمیک
اقدامات بیمه تعاون برای استفاده از دستاوردهای پژوهشی آکادمیک
اقدامات بیمه تعاون برای استفاده از دستاوردهای پژوهشی آکادمیک
اقدامات بیمه تعاون برای استفاده از دستاوردهای پژوهشی آکادمیک
اقدامات بیمه تعاون برای استفاده از دستاوردهای پژوهشی آکادمیک
اقدامات بیمه تعاون برای استفاده از دستاوردهای پژوهشی آکادمیک
اقدامات بیمه تعاون برای استفاده از دستاوردهای پژوهشی آکادمیک