با راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی به منظور بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان، مشتریان بانک دی می‌توانند از طریق این سامانه با بانک دی مکاتبه کنند.

به گزارش اخبارپول، در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در هزینه‌های پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه پیام دولت دسترسی ندارند و خواستار مکاتبه با بانک دی هستند، می‌توانند از این پس مکاتبات عادی خود را از طریق سامانه‌ مکاتبات الکترونیکی به نشانی اینترنتی emokatebe.ir ثبت و ارسال کنند.

گفتنی است، دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت کرده و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع می‌دهد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=178850
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد