شرکت بیمه دی در جهت تحقق چشم انداز خود با عنوان «پدیده محبوب مشتریان»، اقدام به راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین در سایت اصلی و سامانه فروش آنلاین (دیدار) کرده است.

به گزارش اخبارپول، در راستای ارتقا و تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین ارائه خدمات نوین الکترونیک در تمامی ساعات شبانه روز و تکریم مشتریان در فضای مجازی، مدیریت امور مشتریان با همکاری مدیریت های تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات، سامانه پرسش و پاسخ (چت) آنلاین در سایت اصلی شرکت و خدمات الکترونیک (دیدار) را راه اندازی کردند لذا از این پس مشتریان می توانند با کارشناسان بیمه دی در ارتباط باشند و برای خرید آنلاین و آشنایی و استفاده از خدمات شرکت، مشاوره بیمه ای دریافت کنند.

از مزایای استفاده از این ابزار “صرفه‌جویی در زمان و هزینه” است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=178269
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی