کد خبر: 178229
دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 15:34
مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: جامعه امروز، به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات، جامعهای مطالبهگر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه، روزآمد، مسلط بر ابزارهای ارتباطی جدید و پاسخگو است.
به گزارش اخبارپول، روح الله خدارحمی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، در دیدار با کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی تاکید کرد: جامعه امروز، به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات، جامعهای مطالبهگر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه، روزآمد، مسلط بر ابزارهای ارتباطی جدید و پاسخگو است.
وی در این دیدار با بیان این که روابط عمومی بانک در مسیر خوبی حرکت میکند، اظهار کرد: در دنیای امروز هر شخص یک رسانه است وفضای مجازی دسترسی به حجم بالای اطلاعات و ارتباطات را میسر ساخته، لذا روابط عمومی بایستی از این فرصت طلایی برای داشتن سهم به سزا در عرصه نامحدود فضای مجازی، ارتباط موثر با مخاطبان و شفافسازی درباره عملکرد بانک بهره گیرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن سفارش بر ترک قوانین و روشهای کهنهی اطلاعرسانی، افزود: روابط عمومی برای تعامل سازنده با مخاطبان، نه تنها باید به نقش و جایگاه بانک اشراف داشته باشد و دانش خود را درباره عملکرد بانک به روز نگه دارد، بلکه بایستی با دیدی تحلیلی، اهمیت خدمات بانک و اخبار مرتبط را با روشهای نوین اطلاعرسانی کند.