شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان، توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد.

به گزارش اخبارپول، نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری از طریق تلفن ۸۵۹۳۰، شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.

پیام‌های صوتی دریافت‌شده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پی‌گیری‌های لازم بعدی صورت می‌گیرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=177383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط