رئیس واحد پشتیبانی و رفاه شرکت بیمه رازی از تلاش مستمر برای رفع و تامین نیازهای نمایندگان و شبکه فروش در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش اخبارپول، محبوبه نوری در شب ششم جشن ضیافت نور شرکت بیمه رازی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام آن پخش شد با اشاره به این که بخش عمده محورهای مورد تاکید مدیرعامل در چرخش استراتژیک بر حوزه نمایندگان و شبکه فروش متمرکز است، اظهار کرد: همه ارکان شرکت درصدد هستند که شرایط را به نفع شبکه فروش تقویت کنند.

وی با تاکید بر اینکه واحد پشتیبانی و رفاه از همه امکانات موجود برای تحقق اهداف استراتژیک شرکت استفاده می کند گفت: ازتامین اوراق بیمه ای که جزو نیازهای اساسی شبکه فروش است تا فضای لازم و مفید برای کار، همگی به طور جدی در دستور کارقرار گرفته و وارد فاز عملیاتی شده است.

رئیس واحد پشتیبانی و رفاه شرکت بیمه رازی اضافه کرد: واحد پشتیبانی و رفاه، نیازهای همه واحدها را دریافت و نسبت به تامین آنها اقدام می کند تا در آینده نزدیک شرکت بیمه رازی به نقطه اوج فعالیتهای خود نائل شود.

گفتنی است، در برنامه جشن ضیافت بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائژ شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس، شب دوم به یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام، شب سوم به اکرم شوقی نماینده زنجان، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی، شب پنجم به لیلا موسوی از شعبه همدان و شب ششم به حمید امینی از شعبه کرج تعلق گرفت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=177030
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تامین نیازهای شبکه فروش بیمه رازی به بهترین شکل
تامین نیازهای شبکه فروش بیمه رازی به بهترین شکل
تامین نیازهای شبکه فروش بیمه رازی به بهترین شکل
تامین نیازهای شبکه فروش بیمه رازی به بهترین شکل
تامین نیازهای شبکه فروش بیمه رازی به بهترین شکل
تامین نیازهای شبکه فروش بیمه رازی به بهترین شکل
تامین نیازهای شبکه فروش بیمه رازی به بهترین شکل