راه‌اندازی باجه‌های نمایشی و خاموش در شعب بانک‌ها به یک سنت تبدیل شده و مشتریان برای دریافت خدمات باید مدت زمان زیادی را به انتظار بنشینند، این در حالی است که هیچ نهاد نظارتی پاسخگوی اعتراضات مشتریان نیست.
به گزارش پول پرس به نقل از مهر، گرچه طی سال‌های اخیر شعب بانک‌ها چه دولتی و چه خصوصی گسترش یافته اما به‌‌ همان میزان تعداد پرسنل برای شعب افزایش نیافته و به نظر می‌رسد که بانک‌ها نمی‌خواهند به اندازه کافی نیروی کار جذب کنند، البته عدم چینش مناسب نیرو در بسیاری از شعب بانکی ارائه خدمات رسانی به مشتریان در زمان مناسب را با مشکل مواجه کرده است. بسیاری از شعب بانکی حتی ۱۰ باجه به منظور پاسخگویی به مشتریان را در نظر گرفته‌اند اما در ‌‌نهایت ۲ تا ۳ باجه و متصدی آنها پاسخگوی مشتریان و مراجعه‌کنندگان هستند و سایر باجه‌ها نمایشی ایجاد شده‌اند و هیچ پاسخگویی از سوی آنها به مشتریان صورت نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد وقت و زمان مشتریان برای بانکی‌ها چندان مهم نیست و این در حالی است که بانک‌ها همواره دم از مشتری مداری می‌زنند؛ بسیاری از شعب به‌ویژه بانک‌های دولتی، در فیش‌های نوبت دهی با وجود اینکه حتی تعداد باجه‌های پاسخگو را ۶، ۷ باجه اعلام می‌کنند اما تنها ۲ باجه پاسخگوی مراجعه‌کنندگان هستند و افراد برای مدت زیادی باید در انتظار رسیدگی به کار خود بمانند که حتی در این حالت برخی از مشتریان منصرف می‌شوند و بانک را ترک می‌کنند. این وضعیت البته در برخی از بانک‌های خصوصی هم به چشم می‌خورد ولی در کل وضعیت بهتر از بانکهای دولتی است. این نابسامانی و نارضایتی در حالی است که در ابتدا و انتهای هر ماه یا در اواخر هر سال تعداد مراجعات به بانک‌ها افزایش می‌یابد و این وضعیت تشدید شده و بیشتر خود را نشان می‌دهد که باعث معطلی مشتریان بانکی می‌شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=17022
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش باجه‌های نمایشی در بانک‌ها
افزایش باجه‌های نمایشی در بانک‌ها
افزایش باجه‌های نمایشی در بانک‌ها
افزایش باجه‌های نمایشی در بانک‌ها
افزایش باجه‌های نمایشی در بانک‌ها
افزایش باجه‌های نمایشی در بانک‌ها
افزایش باجه‌های نمایشی در بانک‌ها