کد خبر: 166677
شنبه 22 آذر 1399 - 14:44
افزایش فروش برخط بیمه کوثر به منظور ارایه خدمات غیرحضوری و رضایت بیمهگذاران و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با تاکید بر هدایتگری و حفظ ارزش والای اعضای شبکه فروش تحقق مییابد.
به گزارش اخبارپول، با توجه به تمایل بیمهگذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت بیمه کوثر با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فناوریهای نوین بسترهای افزایش رفاه بیمهگذاران را فراهم کردند.
محمد دنان اظهار کرد: افزایش تعامل و بهرهمندی از ظرفیتهای موجود در شرکتهای استارتاپی و نیز ارایه طرحهای متنوع، بیمهنامههای ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمهنامهها و نیز اجرای پویشهای تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه میشود.
معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکتهای استارتاپی و تلفنی صورت میگیرد، گفت: با تبیین برنامههای مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدامهای لازم برای ارایه طرحهای نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.
وی مشارکت ۷۵درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون با همکاری ۵۸۸نماینده، ۲۳هزارو۳۵۴بیمهنامه به ارزش ۲۳۱میلیارد ریال صادر شده است.
دنان از صدور ۷هزارو۹۵۰بیمهنامه به ارزش ۵۲میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه میتوانند بیمهنامههای ثالث، حوادث انفرادی، آتشسوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان و نیز درمان مسافرتی را بخرند.
معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر با اشاره به اینکه همکاری با اینشورتکها و شرکتهای استارتاپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریح کرد: با انعقاد قراداد با شرکتهای بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و … تاکنون موفق به فروش ۱۲هزار و ۷۸۵ بیمهنامه به ارزش ۱۴۳میلیارد ریال شدهایم.
وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتریمداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی برای بیمهنامههای تمدیدی را فراهم کردهایم، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲هزار و ۶۱۹ بیمهنامه به ارزش ۳۵میلیارد ریال صادر شده است.