مدیرکل فن‌آوری اطلاعات بانک مرکزی خبر داد: در شاپرک یکی از طرح‌های مهم ما که تا پایان سال اجرایی می‌شود ارایه ریزمبادلات (صورتحساب) پایانه‌های فروش برای فروشندگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از ایسنا، ناصر حکیمی افزود: در حال حاضر در شاپرک در هفت مرحله این صورت حساب انجام می‌شود که بنا به درخواست فروشندگان برای دریافت ریز مبادلات این خدمت را ارایه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مدیریت ترافیک یکی از فعالیت‌ها و اقدامات مهم ما خواهد بود، گفت: درصددیم بخشی از پرداخت‌هایی که مربوط به خرید شارژ یا خرید‌های ریز می‌شود که البته تعداد زیادی از تراکنش‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و ارزش افزوده چندانی برای ما ندارد با هماهنگی و همکاری اپراتور‌های تلفن همراه آن را بر روی سیستم همراه اول ببریم.
حکیمی همچنین خبر داد: امیدواریم با گرفتن مصوبه مورد نیاز در صورت ایجاد مغایرت و محروم‌ماندن صاحب حساب از پولش بتوانیم درصد جبرانی با توجه به زمان و مبلغ برای مشتریان در نظر بگیریم.
او با بیان این‌که اسفند‌ماه برای سیستم‌های پرداخت یکی از ماه‌های پرتراکم محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه تغییرات وسیعی که به لحاظ سیستمی و مدیریت سامانه‌ها صورت گرفته تا الان جواب داده و امیدواریم تا پایان سال اختلالی در عملکرد‌ها نداشته باشیم.
وی با بیان این‌که متوسط تعداد تراکنش‌هایی که ما تا الان نسبت به سال گذشته داشتیم، ۷۰ تا ۷۵ درصد رشد داشته پیش‌بینی کرد که تا پایان اسفند‌ماه موج افزایش تراکنش‌های دیگری را در راه داشته باشیم که این امر به خاطر پرداخت یارانه‌ها و پس از آن پرداخت حقوق است، بنابراین آمادگی کامل در سامانه‌ها در بهمن‌ماه به لحاظ سیستمی و مدیریت انجام شده تا در صورتی که اختلالی اتفاق بیفتد به سرعت برطرف شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=1588
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارائه ریز مبادلات به فروشندگان توسط شاپرک
ارائه ریز مبادلات به فروشندگان توسط شاپرک
ارائه ریز مبادلات به فروشندگان توسط شاپرک
ارائه ریز مبادلات به فروشندگان توسط شاپرک
ارائه ریز مبادلات به فروشندگان توسط شاپرک
ارائه ریز مبادلات به فروشندگان توسط شاپرک
ارائه ریز مبادلات به فروشندگان توسط شاپرک