دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در ستاد مرکزی بیمه سرمد برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، واحد آموزش سرمایه انسانی و امور پشتیبانی سرمد به منظور ارتقای سطح مهارت‌‌های بازاریابی دیجیتالی و مارکتینگ کارشناسان واحدهای نوآوری و توسعه بازار، بانک و بیمه، روابط عمومی، شبکه فروش و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.

مهدی فروغی مدیر مارکتینگ بیمیتو و حامی غفاری مدیر محتوای وب ۲۴ مدرسان این دوره آموزشی بودند که برخی از سرفصل‌های آن، تغییرات مارکتینگ، ایونت و رویداد، بازاریابی درون‌گرا، بازاریابی محتوایی، مزایای بازاریابی محتوایی، تحقیقات بازار، کمپین ها و مراحل توسعه یک کمپین بازاریابی دیجیتال بود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=158603
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای کارشناسان بیمه سرمد