کد خبر: 158603
دوشنبه 3 شهریور 1399 - 16:40
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در ستاد مرکزی بیمه سرمد برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، واحد آموزش سرمایه انسانی و امور پشتیبانی سرمد به منظور ارتقای سطح مهارتهای بازاریابی دیجیتالی و مارکتینگ کارشناسان واحدهای نوآوری و توسعه بازار، بانک و بیمه، روابط عمومی، شبکه فروش و فناوری اطلاعات، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.
مهدی فروغی مدیر مارکتینگ بیمیتو و حامی غفاری مدیر محتوای وب ۲۴ مدرسان این دوره آموزشی بودند که برخی از سرفصلهای آن، تغییرات مارکتینگ، ایونت و رویداد، بازاریابی درونگرا، بازاریابی محتوایی، مزایای بازاریابی محتوایی، تحقیقات بازار، کمپین ها و مراحل توسعه یک کمپین بازاریابی دیجیتال بود.