بنابر اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شکایت از بیمه آسیا در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۱ درصد کاهش یافته است.

رسیدگی به شکایات بیمه گذاران،

به گزارش اخبارپول، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با انتشار آماری از شکایت های مکتوب دریافت شده بابت عملکرد شرکت های بیمه در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ اعلام کرد، گزارش‌های ثبت شده در سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در این مدت، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۱ درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش و با توجه به کاهش ۲۴ درصدی شکایات مکتوب از شرکت‌های بیمه در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش شکایات از بیمه آسیا، ۱۷ درصد از متوسط کاهش شکایات شرکت های بیمه، پایین تر بوده است.

در گزارش بیمه مرکزی آمده است، با توجه به سهم ۹/۸درصدی بیمه آسیا از پرتفوی صنعت بیمه و سهم ۵/۵درصدی شکایات از این شرکت، وضعیت بیمه آسیا در شاخص نسبت سهم شکایات به سهم پرتفو، در وضعیت مطلوب قرار دارد.

گفتنی است، سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران، برای سهولت ثبت شکایات توسط مردم در سراسر کشور و رسیدگی به شکایات در سریع‌ترین زمان، در ابتدای سال ۱۳۹۳ توسط اداره رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی راه اندازی شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=144003
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاهش چشمگیر شکایات از بیمه آسیا
کاهش چشمگیر شکایات از بیمه آسیا
کاهش چشمگیر شکایات از بیمه آسیا
کاهش چشمگیر شکایات از بیمه آسیا
کاهش چشمگیر شکایات از بیمه آسیا
کاهش چشمگیر شکایات از بیمه آسیا