کد خبر: 143403
پنجشنبه 28 آذر 1398 - 12:19
مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست صمیمی با معاونین ادارات مرکزی با تاکید بر ارتباط متقابل میان واحدهای صف و ستاد گفت: وجود این ارتباط قوی و مستمر لازمه طراحی محصولات نوآورانه، تسهیل ارایه خدمات و پیگیری شایسته امور است.
به گزارش اخبارپول، محمدرضا حسین زاده در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات معاونین ادارات ستادی اظهار کرد: در ادارات ستادی بار اصلی بر دوش معاونین است و در واقع معاونین، سنگ زیرین آسیاب هستند.
وی متذکر شد: تک تک شما درگیر اقداماتی هستید که محصول و نتیجه آن در صف تبلور می یابد بنابراین لازم است همسویی بیشتری با واحدهای صف داشته باشید.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه باید همکاران تحصیلکرده و متخصص دیده شوند و از آنها در تصمیم گیری ها در قالب اتاق های فکر استفاده شود، بیان کرد: استفاده از تخصص همکاران صرفا انتصابات نیست چراکه تعداد پست های مدیریتی محدود است ولی با استفاده از دانش همکاران قطعا احساس دیده شدن در آنها نیز مرتفع شده و مجموعه بانک به هم افزایی می رسد.
حسین زاده با تاکید بر اینکه ارتباطات درون سازمانی یکی از ارکان موفقیت سازمان هاست و این امر با جدیت تمام در بانک ملی ایران در حال پیگیری است، توضیح داد: طی چند سال گذشته بانک ملی ایران در ارایه محصولات بانکی در نظام بانکی پیشتاز بوده و معرفی «اپلیکیشن رمزساز ۶۰»، «سوپرمحصول بام» و «اپلیکیشن بله» مصداق بارزی بر آن است.
وی برگزاری«ملی شو ۳» ظرف یک ماه آینده را یادآور شد و تاکید کرد: محصولاتی که در این مراسم رونمایی می شوند، قطعا انقلابی در محصولات بانکی خواهند بود.
مدیرعامل بانک ملی ایران شنیدن حرف ها و نظرات همکاران را یکی از دغدغه ی همیشگی خود برشمرد و گفت: بدلیل محدودیت های زمانی برای سرکشی به واحدها در نظر است از این پس معاونین ستاد به عنوان نمایندگان مدیریت به شعب سرکشی و از نزدیک با وضعیت ارایه خدمت و مشکلات همکاران مطلع شوند.
هدف از این سرکشی، شنیدن صحبت ها و دغدغه ها، آگاهی بخشی و شفاف سازی همکاران است که در فاز نخست در شعب سطح استان تهران و سپس در شعب تمامی استانهای کشور اجرایی می شود.
در پایان این نشست که روسای ادارات رفاه و درمان و روابط عمومی نیز در آن حضور داشتند پرسشهای معاونین ستاد در زمینه های مختلف پاسخ داده شد تا با اشراف کامل بر موضوعات در سطح شعب بتوانند پاسخگوی همکاران باشند.