کد خبر: 142335
شنبه 9 آذر 1398 - 9:43
سرپرست بیمه ایران در سفر کاری فشرده و یکروزه به استان گیلان علاوه بر بازدید از پایانه خسارت و شعبه رشت همچنین بازدید از شعب لاهیجان، رودبار و رودسر و دیدار با انجمن صنفی نمایندگان استان، با استاندار گیلان نیز دیدار و گفتگو کرد.
رضایی در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه راهاندازی پایانه مکانیزه پرداخت خسارت در استان گیلان در شهرهای رشت و لاهیجان برای اولین بار انجام میگیرد، اظهار کرد: سرعت، صحت و حفظ کرامت ارباب رجوع سه اصل مهم در مسیر رعایت حقوق شهروندی است که بیمه ایران در اجرای آن اهتمام ویژه دارد.
سرپرست بیمه ایران از رونمایی صدور و پرداخت خسارت دیجیتال بیمه ایران برای اولین بار در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: ثبت جهانی بیمه ایران در یونسکو، ارتقای دو رتبهای توانگری مالی بیمه ایران و خدمات دهی مطلوب و پرداخت خسارت در محل وقوع حادثه و نیز مشارکت در مقاطع بحرانی از افتخارات بیمه ایرانی هاست.
ارسلان زارع استاندار گیلان نیز به سوابق خوب و دیرین بیمه ایران در ارائه خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: بیمه ایران در دولت تدبیر و امید براساس تأکیدات رئیس محترم جمهوری مبنی بر تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی، در ارتقاء سطح کیفیت، سرعت خدمات و رضایتمندی مردم گامهای موثری برداشته است.
وی با تأکید بر تقویت مشارکت بیمه ایران در عرصه تولید، اشتغال و چرخه کارآفرینی ابراز کرد: باتوجه به ظرفیت بالای گیلان در حوزههای کشاورزی، صنعت، گردشگری، وجود بنادر مهم استراتژیک و منطقه آزاد انزلی انتظار می رود در شرایط اقتصادی کشور و تحریمهای ظالمانه در راستای سیاستهای اقتصادمقاومتی اقدامات موثرتری صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در گیلان، اعتماد عمومی را یکی از مهمترین سرمایههای بیمه ایران عنوان و افزود: گسترش دولت الکترونیک و استفاده از بسترهای دیجیتال علاوه بر صرفهجویی در زمان، کاهش هزینه و شفافیت، ما را به اهداف سند چشمانداز ۲۰ ساله و نیز برنامه ششم توسعه نزدیکتر میکند.