کد خبر: 140802
دوشنبه 6 آبان 1398 - 12:45
رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه اهواز بر لزوم اهتمام به مشتری مداری و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان تاکید کرد.
به گزارش اخبارپول، سهم دینی، رئیس هیئت مدیره به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، عبدالرضا خدادی، رئیس اداره بررسی طرح ها و نظارت و حسن کاسب،رئیس اداره امور شعب به منظور بازدید از شعبه شهر اهواز به این شهر سفر کرد.
سهم دینی در جریان بازدید از شعبه شهر اهواز ضمن گفت و گو و تبادل نظر با همکاران از تلاش های ایشان قدردانی کرد و گفت: بانکهایی که بتوانند میان تعاملات شخصی و دیجیتالی مشتریانشان تعادل برقرار کنند، میتوانند قویترین ارتباط را با مشتریان خود بسازند.
وی با اشاره به لزوم ایجاد مزیت رقابتی در بانک دی اظهار کرد: در واقع بانک ها حتی در شرایط مشابه از طریق سرمایه گذاری بر روی سرمایه انسانی خود می توانند مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود ایجاد کنند و مشتری که خدمات بانکی را با سرعت بالا، رفتار انعطاف پذیر کارمندان و مدیر شعب و همچنین توأم با احترام بالا و حسن نیت دریافت کند، بی شک به مشتری وفادار بانک تبدیل می شود.
رئیس هیأت مدیره بانک دی با تاکید بر لزوم بازاریابی نظام مند در شعب شهرستان بیان کرد: برنامه های بازاریابی بانک صرفا به تبلیغات روابط عمومی محدود نمی شود، بلکه آنچه می تواند استمرار رابطه مشتریان موجود با بانک را تأمین و تضمین کند، کیفیت رفتار و برخورد مدیران و کارکنان شعب با مشتریان و مراجعان است.
سهم دینی افزود: بازاریابی، جذب مشتری و مشتری مداری از اصول پویایی و ماندگاری یک سازمان و بنگاه اقتصادی محسوب می شود و امروزه استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده، کارآمد و لایق مطابق با اهداف سازمان مهمترین بخش بازاریابی و جذب مشتری است.
وی در این نشست بر اهتمام جدی تر همکاران نسبت به مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کرد.
گفتنی است، رئیس هیئت مدیره بانک دی و هیئت همراه در حاشیه این سفر از شرکت توسعه حفاری تدبیر در شهر اهواز بازدید و با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.