شرکت بیمه نوین به منظور ارتقای کیفیت خدمات خود، افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات و رضایتمندی مشتریان، سامانه ثبت شکایت آنلاین را در پایگاه اینترنتی خود راه‌اندازی کرد.

سامانه اینترنتی ثبت شکایت

به گزارش اخبارپول، از این پس مشتریان می‌توانند با درج اطلاعات خود در سامانه اینترنتی ثبت شکایت این شرکت، ضمن عدم نیاز به مراجعه حضوری، از رسیدگی به درخواست خود در کوتاه‌­ترین زمان ممکن اطمینان حاصل کنند.

برای ثبت شکایت در سامانه مذکور، درج اطلاعاتی از قبیل کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل شاکی، کد نمایندگی صادرکننده بیمه‌نامه، شعبه مورد شکایت، موضوع شکایت و شرح شکایت مورد نیاز است و شاکی در مرحله نهایی با ثبت شکایت خود کد رهگیری دریافت خواهد کرد.

پس از آن نیز شاکی با مراجعه به ‌همین سامانه با درج کدرهگیری و کدملی، شکایت خود را پیگیری و از نتیجه آن مطلع می‌شود. در این سامانه، همچنین امکان پیوست کردن مدارک پرونده شاکی ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش، بیمه‌گذاران بیمه نوین می‌توانند در صورت ایجاد هر مشکلی در دریافت خدمات بیمه‌ای مورد نیاز خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com به بخش سامانه ثبت شکایت وارد شده و درخواست خود را درج کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=140552
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه‌اندازی شد
سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه‌اندازی شد
سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه‌اندازی شد
سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه‌اندازی شد
سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه‌اندازی شد
سامانه ثبت شکایت آنلاین بیمه نوین راه‌اندازی شد