شرکت بیمه سامان در راستای چشم انداز خود مبنی بر خلاقیت و تمایز در ارایه محصولات و خدمات منحصر به فرد اقدام به تدوین و ارایه خدمات آموزشی به نمایندگان و پرسنل این شرکت کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس ،در پی تصمیم اخیر مدیریت نظارت بر دفاتر خدمات بیمهای بیمه مرکزی ج.ا.ا. مبنی بر ارایه مجوز آموزش و آزمون نمایندگیها به شرکتهای بیمهای، مجوز آموزش و آزمون نمایندگان به شرکت بیمه سامان اهدا شد.
مهرنوش شوقی مدیر امور منابع انسانی شرکت بیمه سامان در این باره گفت: شرکت بیمه سامان در راستای نیل به اهداف توسعه ای صنعت بیمه کشور و حرکت همسو با سیاست های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سیستم آموزشی خود را به گونه ای طرح ریزی و اجرا کرده است که توسعه کیفی و ارتقاء سطح دانش و توان فنی و حرفه ای کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه سامان را به بهترین نحو تأمین کند. این شرکت با افزایش کیفیت و کمیت دوره های آموزشی و با بهره گیری از دانش روز دنیا و ابزارهای نوین آموزشی، طی بازدیدهاو ارزیابی سیستم آموزش شرکت بیمه سامان از سوی کارشناسان بیمه مرکزی، موفق به کسب مجوز برگزاری دوره های آموزشی متقاضیان نمایندگی بیمه شد.
وی افزود: از جمله اقدامات موثر بیمه سامان اخذ استاندارد تخصصی در امر آموزش، بهره گیری از اساتید مجرب در جهت ارتقای دانش فنی بیمه ای نمایندگان، راه اندازی سیستم مدیریت آموزش (LMS) و به روز رسانی مستمر محتوای آموزشی دروس فنی بیمه ای است.
بیمه سامان فعالیت خود را مبتنی بر شناخت و تعریف بازارهای نوین بیمه و ارایه خدماتی متنوع و متناسب با نیازها و خواسته های بیمه گذاران از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. این شرکت تعداد ۱۲۵۰نماینده دارد که در شهرهای و روستاهای مختلف کشورمان در حال خدمات رسانی به مردم می باشند.
انتهای پیام