کد خبر: 139150
سه شنبه 9 مهر 1398 - 12:44
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان و کارکنان این بانک به دلیل کندی پیش آمده در سیستم تحویلداری تحت وب شعب، اظهار امیدواری کرد که این مشکل به زودی برطرف شود.
به گزارش اخبارپول، مسعود خاتونی با بیان این که اشکال پیش آمده در این سیستم شناسایی شده است، گفت: متخصصان بانک در حال برطرف کردن مساله هستند.
وی اظهار کرد: نرم افزارهای تحت وب به فراخور زمان به روزرسانی می شوند و در این روند ممکن است اشکالاتی بروز کند، اما کارشناسان بانک ملی ایران بدون فوت وقت و به صورت شبانه روزی موضوع را پیگیری کرده اند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که مجموعه بانک طی مدت کوتاه اخیر که چنین مشکلی پیش آمده، به دقت اوضاع را رصد کرده اند، بیان کرد: ضمن عذرخواهی از مشتریان و کارکنان که خدمت رسانی به آنها با کمی تاخیر و کندی مواجه شد، از صبر و شکیبایی آنها قدردانی می کنم.
خاتونی افزود: همه ذینفعان بانک ملی ایران اطمینان داشته باشند که مدیران بانک با حداکثر توان از منافع آنها حفاظت میکنند و اجازه نمی دهند در روند خدمت رسانی به آنها وقفه ایجاد شود.