درحالی که به پایان سال جاری ۶ ماه زمان باقی است، کل بودجه پیش بینی شده ۹۸ شرکت بیمه تجارت‌نو در نیمه اول سال محقق شد. دستاورد بزرگی که نشان از رشد ۳۰۰ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه (سال ۹۷) دارد.

به گزارش اخبارپول، سناریوی تحقق آمار بودجه، ۲۴ فروردین ۹۸ درهمایش معاونان، مدیران ستادی وشعب کلید خورد.

مدیرعامل تجارت‌نو درجمع پرسنل این مجموعه برنامه‌های تدوین شده روزهای پیش رو را رشد توسعه کمی و کیفی در تمام رشته‌های بیمه‌ای با هدف افزایش درآمد اعلام کرده و تاکید کرد: نگاه این است که ساعت هایمان را برای رسیدن به اهداف موردنظر با هم هماهنگ کنیم تا به همراه تحقق برنامه‌های توسعه‌ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها، مهمترین آن‌که رسیدن به فروش یک هزارمیلیارد تومانی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برای سال جدید است، حاصل شود.

براساس این گزارش، گردهمایی نخستین همایش سراسری شبکه فروش در ۱۷مردادماه نیز این فرصت را ایجاد کرد تا درحضور۷۰۰ نفر ازنمایندگان، کارگزاران و مدیران شعب هدف‌گذاری ها باردیگر مرورشود.

نیما نوراللهی درجمع خانواده تجارت‌نو، افزایش سهم بازار را با شکار فرصت‌ها که لازمه آن شناخت درحوزه های فردی، شخصیتی و سازمانی است، عملی دانست.

همچنین در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد مرکزی بیمه تجارت نو که در ۲۷ مرداد برگزار شد، نوراللهی با اعلام اینکه درنتیجه تلاش مضاعف مدیران و پرسنل پرتفوی شرکت سیر صعودی قابل توجهی را طی کرده و می‌کند، اعلام کرد: امروز برای همه ما مبدا جدیدی خواهد بود تا با تلاش مضاعف و انرژی بیشتر پرتفوی شرکت از ۲۰۰ به یک هزارمیلیار تومان افزایش یابد.

گفتنی است، درخشش آمار در کارنامه مالی تجارت نو درشرایطی است‌ که، نزدیک به ۷۰ هزار پرونده سیل در ۶ ماه گذشته رسیدگی و با پرداخت تمام خسارت‌ها به کمیته امداد امام خمینی (ره)، عمل به این تعهد پایان یافت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=138455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تجارت‌نو در تحقق بودجه زمان را جا گذاشت
تجارت‌نو در تحقق بودجه زمان را جا گذاشت
تجارت‌نو در تحقق بودجه زمان را جا گذاشت
تجارت‌نو در تحقق بودجه زمان را جا گذاشت
تجارت‌نو در تحقق بودجه زمان را جا گذاشت
تجارت‌نو در تحقق بودجه زمان را جا گذاشت