کد خبر: 137843
چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 13:28
بانک ملی ایران در طول ۹۱ سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست!
به گزارش اخبارپول، مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید میشوند، اما کسی از وجود آنها خبر ندارد.
«ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.
در این رویداد، بخش قابل توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به طوری که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.
بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شدهاند.
«ملی شو» به خوبی توانسته است دستاوردهای یک ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به طوری که مخاطب حاضر در رویداد، میتواند همه پیشرفتهای بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیر مسلح ببیند!