مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی این بانک بازدید کرد.

روابط عمومی بانک،

به گزارش اخبارپول، محمدرضا حسین زاده در بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، از زحمات و تلاش های کارکنان روابط عمومی بانک، به ویژه خبرنگاران قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در دنیای امروز، بر به روز بودن اخبار و ارتباط موثر و گسترده با رسانه های کشور تاکید و اظهار کرد: خدمات کنونی بانک ملی ایران باید به بهترین شکل توسط رسانه ها منعکس و به اطلاع مشتریان و عموم جامعه برسد.

مدیرعامل با اشاره به اهمیت توجه به سلایق مخاطبان در نحوه ی اطلاع رسانی گفت: امروزه استفاده از بسترهای جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی الزامی بوده و نیاز است روابط عمومی با فعالیت هدفمند و چابک ضمن رصد مداوم انتظارات و خواستهای مخاطبان از این فضاها برای اعلام فعالیت های مثبت نظام بانکی بهره برده و حس مثبت و امیدبخش را به جامعه القا کند.

حسین‌زاده همچنین با مطلوب ارزیابی کردن تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی بانک، پیشنهادهایی را نیز برای ارتقای سطح کیفی مطالب و تنوع آن ارایه کرد.

در ادامه ی این بازدید، وی با همکاران واحد ارتباط مردمی بعنوان بخش مهمی از بانک در پاسخگویی به مشتریان نیز دیدار داشته و وظیفه ی آنها را کاری خطیر و سخت برشمردند.

در این دیدار، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک و جمعی از مدیران، معاونان و کارشناسان روابط عمومی بانک، حضور داشتند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=136423
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید سرزده‌ی مدیرعامل بانک ملی از اداره کل روابط عمومی
بازدید سرزده‌ی مدیرعامل بانک ملی از اداره کل روابط عمومی
بازدید سرزده‌ی مدیرعامل بانک ملی از اداره کل روابط عمومی
بازدید سرزده‌ی مدیرعامل بانک ملی از اداره کل روابط عمومی
بازدید سرزده‌ی مدیرعامل بانک ملی از اداره کل روابط عمومی
بازدید سرزده‌ی مدیرعامل بانک ملی از اداره کل روابط عمومی