کد خبر: 136400
شنبه 19 مرداد 1398 - 14:39
با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص لزوم صیانت از حقوق مشتریان و پیرو برنامهریزی های قبلی، شرکت آسیاتک با تشکیل کارگروه های تخصصی از کارشناسان و مدیران حوزه های مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرح ریزی راه کارهای افزایش رضایت مشترکین را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش اخبارپول، پس از تشکیل این تیمها و کارگروه های تخصصی در تمام زمینه های مرتبط با مشترکین، گزارش نتایج و روند بهبود پروژه ها به مدیران ارشد ارائه شد و نتایج حاصل از این گزارش ها برای اقدامات آتی مورد تجزیه و تحلیل و استفاده قرار گرفت.
در این خصوص اهم اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر نحوه پاسخگویی، کاهش زمان انتظار، ارتقا کیفیت پاسخگویی، طراحی محصول و سرویس مبتنی بر ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش، بهبود کانالهای ارتباطی با مشتریان، ارتقا زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری شرکت می باشد که این روند تا رسیدن به درجات مطلوبتر، ادامه خواهد داشت.
این گزارش حاکی است، با توجه به برنامه های اجرا شده در حوزه پاسخگویی به مشترکین، شاخص های مختلف از جمله زمان انتظار، تماس از دست رفته، کیفیت پاسخگویی، امتیاز رضایت مشتریان در حوزه پاسخگویی و سایز موارد بهبود چشمگیر داشته و در بعضی موارد قابل مقایسه و رقابت با الگوی جهانی است.
شرکت آسیاتک از توان تخصصی و دانش خود در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود استفاده میکند.