برای دومین سال متوالی، گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به بیمه آسیا اعطا شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در دوازدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت های منتخب برگزار گردید ، برای دومین سال متوالی گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به دکتر حاج فتحعلیها مدیر عامل بیمه آسیا اعطا شد .
بنابر این گزارش و اعلام دبیرخانه اعطای گواهی نامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، کسب امتیاز مربوط به رضایت مندی مشتریان، کسب امتیاز شاخص های مربوط به کیفیت کالا و خدمات ، کسب امتیاز مربوط به رعایت قیمت ها، کسب امتیاز مربوط به توزیع و خدمات پس از فروش، داشتن گستره فعالیت در بیش از ۱۰ استان، دارا بودن حداقل ۷۵ درصد رضایتمندی مشتری، نداشتن زیان مالی در سال مورد بررسی و سال قبل آن از جمله شاخص های اعطای این گواهی نامه ملی بوده است.
این گزارش می افزاید: براساس مصوبه کارگروه کنترل بازار، شرکت های تولیدی و خدماتی که موفق به دریافت گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شده اند، مشمول اولویت ها و تسهیلاتی در حوزه ها و زمینه های مختلف می شوند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=1362
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گواهی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه آسیا رسید
گواهی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه آسیا رسید
گواهی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه آسیا رسید
گواهی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه آسیا رسید
گواهی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه آسیا رسید
گواهی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه آسیا رسید