کد خبر: 134963
یکشنبه 30 تیر 1398 - 12:24
ارتباطات و اطلاعات بیمهای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدمات رسانی به مردم تقویت شود.
به گزارش اخبارپول، غلامرضا سلیمانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه”الکامپ” با اعلام این مطلب اظهار کرد: سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیازهای جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب می شود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از دریافت عنوان نخست و جایزه ویژه توسط مرکز فن آوری ارتباطات و اطلاعات بیمه مرکزی در حوزه “خدمات رسانی در بستر الکترونیک” در بین یکصد و پنج سازمان دولتی، تصریح کرد: بلوغ خدمات الکترونیکی می تواند زمینهساز بهره گیری از تمامی ظرفیت های صنعت بیمه کشور و در نهایت افزایش ضریب نفوذ در جامعه باشد.
وی از صنعت بیمه به عنوان امانتدار اطمینان و اعتماد مردم یاد کرد و گفت: تبادل اطلاعات بین دستگاه های مرتبط از الزامات سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که باید ضمن رعایت حقوق بیمه گذاران این مبادلات صورت بگیرد.
سلیمانی در حاشیه این بازدید با مدیران استارت آپ های بیمه ای به گفتگو نشست و با ارائه رهنمودهایی شخصا برای رفع ابهام ها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد.
بر اساس این گزارش، رییس کل بیمه مرکزی در بازدید از غرفه های مختلف، ضمن تبادل نظر با کارشناسان شرکت بیمه ایران، اپلیکیشن های بیمه ای و مدیران ارشد دستگاه های متناظر، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.