مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل خدمات حضوری را هدف اصلی این سازمان در استفاده از فن‌آوری اطلاعات دانست و گفت: در حوزه IT برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند کار و تلاش بیشتری هستیم.

خدمات سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش اخبارپول، مصطفی سالاری صبح امروز در بازدید از غرفه سازمان تأمین اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش قابل توجهی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری و با بهره‌گیری از خدمات مبتنی بر وب، موبایل و سایر سرویس‌ها قابل ارائه است و تلاش می‌کنیم که این بخش از خدمات را تا حدامکان توسعه دهیم.

وی توضیح داد: تأکید ما این است که این بخش از خدمات کاملا به صورت غیرحضوری باشد و دریافت کنندگان در هیچ مرحله‌ای نیازی به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند تا در آینده بتوانیم این خدمات را کاملا غیرحضوری ارائه دهیم و گام موثری را در راستای استقرار دولت الکترونیک برداریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات در خدمات حضوری تأمین اجتماعی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: در بخشی از خدمات تأمین اجتماعی نیازمند مراجعه حضوری مخاطبان هستیم که این بخش از خدمات نیز با استفاده از فن‌آوری باید تسهیل شود به گونه‌ای که مراجعه کنندگان نیازمند مراجعات مکرر به واحدهای اجرایی و یا مراجعه به واحدهای متعدد برای دریافت یک خدمت نباشند.

سالاری بر لزوم بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در این سازمان تأکید کرد و افزود: امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به خوبی توسعه یافته و برای ارتقاء خدمات مبتنی بر فن‌آوری نیازمند هماهنگی درون سازمانی و بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود هستیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=134919
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سالاری: توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل خدمات حضوری با بهره‌گیری از IT
سالاری: توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل خدمات حضوری با بهره‌گیری از IT
سالاری: توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل خدمات حضوری با بهره‌گیری از IT
سالاری: توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل خدمات حضوری با بهره‌گیری از IT
سالاری: توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل خدمات حضوری با بهره‌گیری از IT
سالاری: توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل خدمات حضوری با بهره‌گیری از IT