مدیر دفتر حراست بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به برگزاری جلسات و نشست‌های مکرر دفاتر حراست شرکت های بیمه‌‌ای با محوریت مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و مدیران فنی شرکت‌های بیمه در خصوص شناسایی و بررسی تخلفات بیمه‌ای گفت: در این جلسات درباره تخلفات بیمه‌ای صورت گرفته در صنعت بیمه، چگونگی شناسایی متخلفان و ارائه راهکار برای جلوگیری از این روند بحث و تبادل نظر می‌شود.

تخلفات بیمه‌ای

به گزارش اخبارپول، سید اصغر دفین اظهار کرد: این مدیریت در انواع رشته‎های بیمه‌ای خصوصاً بیمه های اتومبیل، با بررسی پرونده‌های خسارت بیمه نامه شخص ثالث و بدنه، نسبت به شناسایی تعدادی از سرگروه‌های باندهای تخلفات بیمه‌ای اقدام و در نهایت با همکاری مدیریت دفتر حقوقی منجر به صدور حکم جلب برای تعدادی از این متخلفان شده که حاصل آن جلوگیری از پرداخت میلیاردها تومان خسارت غیر واقعی بوده است.

وی همچنین گفت: به منظور بررسی و ارزیابی خسارات شعب، کارگروهی در این شرکت متشکل از عضو هیات مدیره، معاون مدیر عامل و مدیریت های حراست، اتومبیل و حقوقی ایجاد شده تا ضمن بررسی روند تخلفات احتمالی بیمه‌ای، نسبت به تهیه شیوه‌نامه جدید پرداخت خسارت اقدام شده و موضوع در حال پیگیری و نهایی شدن است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=134137
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای