در اجرای الزامات بانک مرکزی در حوزه فرهنگ سازمانی، بانک گردشگری از سایر بانک‌های خصوص پیشی گرفت.

به گزارش اخبارپول، به استناد دستورالعمل ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی، با موضوع تعیین الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی در موسسات اعتباری غیر دولتی، بانک گردشگری اقدامات لازم را نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای فرهنگ سازمانی که یکی از موارد بر شمرده در دستور العمل مذکور است، به عمل آورده است.

بر اساس این گزارش، پیاده‌سازی این پروژه با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و استفاده از نظرات صاحبنظران و کارشناسان ارشد نظام بانکی کشور در حال انجام است.

شایان ذکر است؛ ترویج و گسترش فرهنگ سازمانی ، علاوه بر ایجاد و تقویت ارزش‌ها و باورها در سازمان، آثار دیگری چون؛ محیط رفتاری مناسب، تعیین بایدها و نبایدهای اخلاقی و رفتار حرفه‌ای همکاران را در سطح بانک در پی خواهد داشت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=134123
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک گردشگری، پیشتاز ایجاد فرهنگ سازمانی شد
بانک گردشگری، پیشتاز ایجاد فرهنگ سازمانی شد
بانک گردشگری، پیشتاز ایجاد فرهنگ سازمانی شد
بانک گردشگری، پیشتاز ایجاد فرهنگ سازمانی شد
بانک گردشگری، پیشتاز ایجاد فرهنگ سازمانی شد
بانک گردشگری، پیشتاز ایجاد فرهنگ سازمانی شد