از سوی خانه صنعت و معدن و تجارت ایران با تایید وزارت صنعت ومعدن وتجارت، گروه صنعتی همارشتن را به عنوان «واحد نمونه صنعتی ویژه کشور» معرفی شد.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، در دهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی که با هدف تحقق شعار تولید ملی، افتخار ملی و ایجاد همدلی بین صنعت گران و تولیدکنندگان در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، مهندس سیدمحسن صفایی مدیرعامل گروه صنعتی همارشتن، تندیس و لوح واحد نمونه صنعتی ویژه کشور را از دکتر مهدی غضنفری وزیر صنعت ومعدن وتجارت دریافت کرد تا به یکی از بالاترین افتخارهای خود در سال‌های گذشته دست یابد.
بر اساس این گزارش، در سال های اخیر گروه صنعتی همارشتن ضمن ارائه یک برند ملی و قابل اعتماد در صنعت پروفیل و در و پنجره «یو پی وی سی»، توانسته است با کسب عناوین متعدد کشوری در زمینه تولید، کارآفرینی و صادرات، برگزیده مجامع و جشنواره های تراز اول کشور باشد.
بر اساس این گزارش، گروه صنعتی همارشتن پیش از این در سال ۱۳۹۰ موفق به دریافت عنوان قهرمان صنعت و اقتصاد ایران، واحد نمونه کشوری و برند برتر صنعت در و پنجره «یو‌پی‌وی‌سی» از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شده بود. این گروه صنعتی پیش از این و در سال ۱۳۸۹ موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی کشور شده و در سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۳۸۹ نیز در جشنواره تولید ملی، افتخار ملی، عنوان واحد نمونه کشوری را ازآن خود کرده است.
این گزارش حاکی است، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استاندارد و باکیفیت و به‌کارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و تجهیزات در خط تولید سبب شده است تا محصولات گروه صنعتی همارشتن از مزیت رقابتی در بازار ایران برخوردار باشند.
گفتنی است، گروه صنعتی همارشتن در زمینه صادرات نیز فعال بوده و سبد محصولات صادراتی آن شامل پروفیل «یو‌پی‌وی‌سی»، ورق «پی‌وی‌سی» و پروفیل «چوب‌پلاست» در کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق و حوزه جنوبی خلیج فارس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در مراسم پایانی دهمین جشنواره تولید ملی که با محور قرار دادن سیاست ملی کلی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  برپا شد، با قرائت بیانیه ای از سوی برگزار کنندگان و همچنین اعلام انتظار و به وقوع پیوستن این بیانیه  از دولت و مجلس در راستای به هدف رساندن سیاست های پیش بینی شده برگزار کنندگان برای تولیدکنندگان محصولات صنعتی به کار خود پایان داد.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=1339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

“همارشتن” واحد نمونه صنعتی ویژه کشور شد
“همارشتن” واحد نمونه صنعتی ویژه کشور شد
“همارشتن” واحد نمونه صنعتی ویژه کشور شد
“همارشتن” واحد نمونه صنعتی ویژه کشور شد