کد خبر: 133716
سه شنبه 11 تیر 1398 - 9:58
مراسم تجلیل از برترینهای شبکه فروش سال ٩٧ شرکت بیمه نوین با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و مشاوران، معاونان، مدیران و نمایندگان منتخب این شرکت در سالن همایش مرکز مطالعات بهره وری سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، در این مراسم از برترینهای نمایندگان و شبکه فروش این شرکت در بخشهای نمایندگان برگزیده استانی و کشوری، نمایندگان و مدیران فروش برتر در بیمههای عمرانفرادی، نمایندگان برتر جدید و برگزیدگان جشنواره فروش پویش و در بخش جنبی از کارگزاران متعامل منتخب با اهدای جوایز، لوح سپاس و تندیس یادبود، قدردانی به عمل آمد.
طی این مراسم، حسین کریمخان زند؛ مدیرعامل این شرکت، با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی در بیمه نوین نگاهی بدون مرز میان کارکنان و نمایندگان است، گفت: توقع بیمه نوین از شبکه فروش خود، توسعه و اجتناب از رکود با تکیه بر محورهای آموزش، بررسی نقاط ضعف در عملکرد، ایجاد بینش و افق دید متعالی و گسترش بازارهای هدف است.
وی اظهار کرد: بینش ما اولویت و تقدم اعتبار بیمه نوین بر کسب پرتفوی صرف است. اعتباری که از اعتماد و ارج نهادن به شبکه فروش، تعامل شفاف با نمایندگان و بیمهگذار، فرآیند سریع پرداخت خسارت و افزایش خدمت رسانی نشأت گرفته است.
کریمخان زند همچنین با اشاره به آنکه در سال گذشته بیمه نوین جزو شرکتهای برتر بیمه از نظر شاخصهای مالی بوده است، توضیح داد: رویکرد تغییر در این شرکت از سه سال گذشته بر اساس تحقیقات و مطالعات میدانی انجام شد که در نتیجه آن به کارگیری روشهای نوین فروش، توسعه بازار با استراتژی متفاوت و در نظر داشتن ضریب خسارت هر استان، از میان بردن موانع اجرایی فروش مؤثر بر عملکرد نمایندگان بوده که چشم انداز کسب پرتفوی هزار میلیاردی را جزو سیاستهای کوتاه مدت و قابل دسترس بیمه نوین قرار داده است.
شایان ذکر است؛ انتخاب برترینهای شبکه فروش بیمه نوین در سال٩٧ با نگاه ویژه به فروش بیمههای عمر و سرمایهگذاری و بر اساس شاخصهایی همچون عملکرد و پتانسیل استانی، پرتفوی وصولی در بخش مورد نظر، درصد پایین معوقات حق بیمه و عدم تخلف از سوی نمایندگان مورد ارزیابی قرار گرفته است.
همچنین در پایان، کارگاه آموزشی با محور اهمیت توسعه قابلیتهای فردی در ارتقای فروش توسط محمود محمدیان؛ مدرس دانشگاه، برای نمایندگان حاضر در مراسم برگزار شد.