بیش از ۱۱ هزار نفر از سامانه مدرن «بانک آفیسر» بانک ملی ایران استفاده می‌کنند.

«بانک آفیسر»

به گزارش اخبارپول، «بانک آفیسر» خدمتی جدید و پیشرفته است که مشتری را از هر گونه مراجعه به بانک بی نیاز کرده و به صورت ۲۴ ساعته خدمات بانکی را ارائه می‌کند.

بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می‌شود.

درواقع «بانک آفیسر» خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.

این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک‌های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد. این خدمت با اپلیکیشن «بله» در تعامل کامل است.

متقاضیان بهره‌مندی از این خدمت می توانند به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=133672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پیوستن بیش‌از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر»
پیوستن بیش‌از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر»
پیوستن بیش‌از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر»
پیوستن بیش‌از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر»
پیوستن بیش‌از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر»
پیوستن بیش‌از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر»