کد خبر: 133146
شنبه 1 تیر 1398 - 12:55
روابط عمومی بیمه معلم ضمن پاسداشت تلاش بی وقفه تمام نمایندگان و به جهت انتقال تجارب موفق این صنف پرتلاش و با اهمیت، گزارشی از ۱۰ نماینده برتر تهیه کرده است.
به گزارش اخبارپول، بدون شک انتقال کارکردهای مطلوب شبکه فروش میتواند مسیر توسعه صنعت بیمه را در حصول پرتفویهای شفاف، حفظ بیمه گذاران و توسعه ضریب نفوذ یاری رساند.
رتبه اول
مهری الهوردی / نماینده استان کرمان میگوید:
به دنبال راههای سهل الوصول نرفتم.
۱۹ سال است که در صنعت بیمه فعالیت میکنم.
نمایندگان بیمه نباید برای موفقیت به دنبال راههای سهل الوصول و اماده باشند بلکه باید با استفاده از تجارب تیمسازی حرفه ای مسیر صحیح حرکت را طراحی کنند.
رتبه دوم
رسول کرد رستمی / نماینده ساری میگوید :
یک گام جلوتر از مشتری حرکت می کنم.
باید یک گام جلوتر از مشتری حرکت کرد و ضمن حفظ مشتریان وفادار، نیازها شناسایی و به انها محصولات متناسب ارائه شود.
تعامل مطلوب با مدیران ستادی و شعب را در دستور کار خود قرار دادم ضمن اینکه به دلیل اهمیت اموزش، تلاش میکنم از دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه معلم استفاده کنم.
رتبه سوم
منور نقدیپور / نماینده لاهیجان میگوید :
بر نقاط مغفول بازار بیمه تمرکز کردم.
با شناسایی نیاز مشتریان بر بیمههای خرد تمرکز و برای فروش بیمه نامه درمان راهکار بهینه ای استخراج کردم.
شبکه فروش باید با واکاوی منطقه فعالیت خود، بازار سنجی بهینهای انجام دهد تا بر نیاز مشتریان خود اشراف پیدا کند.
رتبه چهارم
صدیقه شریعت محمدآبادی / نماینده کاشان میگوید :
بازارهای کم ریسک را شناسایی کردم.
در شهر کاشان توانستیم بازارهای هدف را به خوبی شناسایی کنیم و صدور بیمههای باربری وارداتی که دارای ریسک پایین هستند، در دستور کار قرار گرفت.
مدیران لایق و کارآمد در ستاد بیمه معلم در ارتقاء کاری نمایندگان تاثیر خوبی دارند.
رتبه پنجم
جمشید گیلانی پور / نماینده ساری میگوید :
تفکیک وظایف رمز موفقیت نماینده فروش
نیروهای دفتر نمایندگی همانند شعبه تفکیک وظایف شده و در شاخه های بیمهای فعالیت می کنند.
برنامهریزی تحقق بودجه و جلسات آموزشی مکرر در این نمایندگی اجرا می شود.
رتبه ششم
یاور شجاعی / نماینده اهواز میگوید:
بدون ترسیم چشم انداز موفق نمی شدیم.
با پاسخگویی ۲۴ ساعته، همواره خود را در مقابل بیمه گذارانمان حتی در روزهای تعطیل و نیمه شب مسئول میدانیم.
تعامل مطلوب با شعبه / ترسیم چشم انداز از فاکتورهای اساسی در ارتقاء این نمایندگی است.
رتبه هفتم
حسین خانی جوان / نماینده شرق تهران میگوید:
به حفظ برند بیمه معلم اهمیت می دهیم.
ثبات مکانی و اعتبار محلی بسیار موثر است.
پرتفویهای پرریسک رتبه ما را پایین می آورد بنابراین به سمت پرتفویهای کم ریسک تمایل پیدا کردیم.
رتبه هشتم
لیلی سلمانی نژاد / نماینده سمنان میگوید:
نماینده بیمه در اندازه یک مشاور در کنار مشتریان
با برنامه ریزی سازمانی و مطابق بودجه اعلامی، بازارهای هدف خود را شناسایی میکنیم.
تمرکز نمایندگی ما بیشتر بر پرتفویهای خرد است بخصوص بیمه های عمر زیرا یکی از دلایل افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور گسترش بیمه های عمر می باشد.
رتبه نهم
فاروق طولی / نماینده قشم می گوید :
جذب اعتماد محلی و منطقهای
پرداخت خسارت به مشتری در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهیم.
پرتفویهای کم ریسک و پرریسک را مشخص و در پوشش آن توازن ایجاد می کنیم.
رتبه دهم
زهرا یوسفی / نماینده بندرعباس میگوید:
رابطهام را با مشتریان قدیمی قطع نکردم
بروزرسانی اطلاعات نماینده بیمه در فروش محصول لازم است.
رابطه ام را با مشتریان قدیمی و حتی مشتریانی که نخواستند بیمه نامه را تمدید کنند، قطع نکردم.
نمایندگان شرکتهای بیمه به عنوان پیش قراولان فروش در صف مقدم قرار دارند که با تلاش آنها بیش از ۸۰ درصد پرتفویهای صنعت بیمه پوشش داده میشود.