کد خبر: 131679
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 16:48
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیشبینی شده خود شده است.
به گزارش اخبارپول، مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکتها اظهار کرد: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه های اموال بیش از ۳۴ درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از ۲۶درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه های اموال دارد.
وی در ادامه با توجه به تحقق برنامه تولید درشرکت، با وجود عدم تمدید اختیاری تعدادی از بیمه نامه های بزرگ از سوی شرکت در سال گذشته، تمامی همکاران را بابت تلاشهای انجام شده شایسته قدردانی دانست.
مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریتهای این شرکت از میزان شکایات واصله بیان کرد: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸ روز بوده، درحالیکه این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷ در بیمه دانا به ۱۴ روز رسیده است که تحقق آن با تلاش و همت در خور سپاس همکاران سراسر کشور حاصل شده است.
رستمپور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار افزود: این طرح یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی و کاهش مطالبات شرکت خواهد بود.