رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداخت دیرهنگام خسارت و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی، مهمترین آسیب صنعت بیمه است.

به گزارش اخبارپول،غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.

به گفته وی، با تنوع بخشی به شیوه های سپرده‌گذاری شرکت های بیمه و استفاده از همه ظرفیت آیین نامه ها می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید کمک کرد.

رئیس کل اضافه کرد: توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای نیز موثر است.

سلیمانی هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی را سرمایه گذاری شرکت ها دانست و گفت: تکیه بر جوانگرایی و تاکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت ها قرار می دهد.

وی درباره اهمیت امنیت شبکه ها در صنعت بیمه بیان کرد: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تامین می‌کند و به همین سبب از تخریب ها مصون نیست.

به گفته رئیس کل، افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است.

سلیمانی تاکید کرد: «یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند».


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=130866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرداخت دیرهنگام خسارت، مهمترین آسیب صنعت بیمه
پرداخت دیرهنگام خسارت، مهمترین آسیب صنعت بیمه
پرداخت دیرهنگام خسارت، مهمترین آسیب صنعت بیمه
پرداخت دیرهنگام خسارت، مهمترین آسیب صنعت بیمه
پرداخت دیرهنگام خسارت، مهمترین آسیب صنعت بیمه
پرداخت دیرهنگام خسارت، مهمترین آسیب صنعت بیمه