کد خبر: 129732
چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 16:57
شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمهشدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستینبار در صنعت بیمه راهاندازی کرد.
به گزارش اخبارپول، نرمافزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان ویژه وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهرهبرداری رسید.
احمدرضا عصاری، تمایز در ارائه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیتهای این مدیریت برشمرد و اظهار کرد: تمرکز بر مشتریمداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذینفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه هدف است.
وی تاکید کرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان میتواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.