شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین‌بار در صنعت بیمه راه‌‌اندازی کرد.

مشتریان ویژه

به گزارش اخبارپول، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان ویژه وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری، تمایز در ارائه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و اظهار کرد: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌ هدف است.

وی تاکید کرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=129732
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر