خدمت رسانی پست بانک ایران در روستاها و مناطق دور افتاده و کم برخوردار کشور در راستای اهداف ملی است.
به گزارش پول پرس، مهندس فراهانی ر ئیس هیأت مدیره این بانک در نخستین همایش بازاریابی منطقه مرکز در اصفهان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: امین سپرده های مردم، وکیل و شریک آنان هستیم و باید در حفظ اعتماد عمومی و امانت داری کوشا بوده و از خودمان نیز غافل نشویم.
وی افزود: در تصمیم گیری ها باید به درستی و سلامت کار، خدمتگزاری و صرف و صلاح دستگاه نیز توجه شود و این کار ابتدا با اصلاح خودمان آغاز می شود.
فراهانی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور فرصت طلایی را برای خدمت و تلاش بیشتر فراهم کرده و از این فرصت بایستی برای رضای خدا استفاده کنیم.
رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در تکریم ارباب رجوع و نظم و انضباط اداری و همچنین تعهد و تعصب سازمانی تصریح کرد: در شرایط فعلی حرکت صنعت بانکداری به سمت و سوی فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی است و باید از این شرایط و ظرفیت های موجود پست بانک ایران برای خدمت به خلق بیشتر استفاده کرد.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های الکترونیکی پست بانک ایران یک اصل ضروری و مهمی است که باید از این درگاه ها جهت خدمت رسانی به مردم استفاده بهینه شود.
مهندس فراهانی خاطرنشان ساخت: بقاء هر دستگاهی به نوآوری و خلاقیت وابسته است و با شناسایی ظرفیت های موجود می توان همواره آن را در سطح سازمان مشاهده نمود.
رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران عنوان کرد: مشتریان پست بانک ایران دوگروه داخلی و بیرونی هستند که کارکنان آن مشتریان داخلی اند و از همه ظرفیت های موجود برای تقویت روحیه و حل مشکلات آنان استفاده می کنیم و عموم مردم، مشتریان بیرونی آن هستند که تکریم و توجه به نیازهای آنان امری لازم و ضروری است زیرا آنان ولی نعمتان ما هستند.
وی ضمن تأکید بر تقویت ارتباط مدیران پست بانک ایران با مدیران دستگاه های اقتصادی و مالی استان ها عنوان کرد: درحال حاضر ۶۵ خدمتی که در شبکه بانکی ارائه می شود توسط پست بانک ایران نیز در تمام نقاط کشور به ویژه در مناطق روستائی و دوردست انجام می شود و علاوه بر آن خدمات ویژه ای نظیر نمایندگی فروش محصولات را ارائه می کند.
رئیس هیات مدیره پست بانک ایران خاطرنشان ساخت: این بانک مردمی در همه جا با ایجاد شعبه، باجه و دفتر حضور دارد و بانکی است که می تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد. بنابراین لازم است خدمات، گستردگی و همچنین سلامت نیروهای انسانی آن به مردم بیشتر معرفی شود.
مهندس فراهانی در پایان با تأکید بر اعتبارسنجی مشتریان و رعایت بهداشت اعتباری اظهار داشت: همه کارکنان پست بانک ایران باید با ارائه طرح های جدید به دنبال خلق خدمات جدید بوده و در پویائی و پیشرفت آن مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12952
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی