خدمت رسانی پست بانک ایران در روستاها و مناطق دور افتاده و کم برخوردار کشور در راستای اهداف ملی است.
به گزارش پول پرس، مهندس فراهانی ر ئیس هیأت مدیره این بانک در نخستین همایش بازاریابی منطقه مرکز در اصفهان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: امین سپرده های مردم، وکیل و شریک آنان هستیم و باید در حفظ اعتماد عمومی و امانت داری کوشا بوده و از خودمان نیز غافل نشویم.
وی افزود: در تصمیم گیری ها باید به درستی و سلامت کار، خدمتگزاری و صرف و صلاح دستگاه نیز توجه شود و این کار ابتدا با اصلاح خودمان آغاز می شود.
فراهانی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور فرصت طلایی را برای خدمت و تلاش بیشتر فراهم کرده و از این فرصت بایستی برای رضای خدا استفاده کنیم.
رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در تکریم ارباب رجوع و نظم و انضباط اداری و همچنین تعهد و تعصب سازمانی تصریح کرد: در شرایط فعلی حرکت صنعت بانکداری به سمت و سوی فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی است و باید از این شرایط و ظرفیت های موجود پست بانک ایران برای خدمت به خلق بیشتر استفاده کرد.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های الکترونیکی پست بانک ایران یک اصل ضروری و مهمی است که باید از این درگاه ها جهت خدمت رسانی به مردم استفاده بهینه شود.
مهندس فراهانی خاطرنشان ساخت: بقاء هر دستگاهی به نوآوری و خلاقیت وابسته است و با شناسایی ظرفیت های موجود می توان همواره آن را در سطح سازمان مشاهده نمود.
رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران عنوان کرد: مشتریان پست بانک ایران دوگروه داخلی و بیرونی هستند که کارکنان آن مشتریان داخلی اند و از همه ظرفیت های موجود برای تقویت روحیه و حل مشکلات آنان استفاده می کنیم و عموم مردم، مشتریان بیرونی آن هستند که تکریم و توجه به نیازهای آنان امری لازم و ضروری است زیرا آنان ولی نعمتان ما هستند.
وی ضمن تأکید بر تقویت ارتباط مدیران پست بانک ایران با مدیران دستگاه های اقتصادی و مالی استان ها عنوان کرد: درحال حاضر ۶۵ خدمتی که در شبکه بانکی ارائه می شود توسط پست بانک ایران نیز در تمام نقاط کشور به ویژه در مناطق روستائی و دوردست انجام می شود و علاوه بر آن خدمات ویژه ای نظیر نمایندگی فروش محصولات را ارائه می کند.
رئیس هیات مدیره پست بانک ایران خاطرنشان ساخت: این بانک مردمی در همه جا با ایجاد شعبه، باجه و دفتر حضور دارد و بانکی است که می تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد. بنابراین لازم است خدمات، گستردگی و همچنین سلامت نیروهای انسانی آن به مردم بیشتر معرفی شود.
مهندس فراهانی در پایان با تأکید بر اعتبارسنجی مشتریان و رعایت بهداشت اعتباری اظهار داشت: همه کارکنان پست بانک ایران باید با ارائه طرح های جدید به دنبال خلق خدمات جدید بوده و در پویائی و پیشرفت آن مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12952
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی
پست بانک ایران در راستای اهداف ملی