کد خبر: 128023
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 13:59
مرکز جامع و یکپارچه ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با بکارگیری مدرن ترین فناوری ها و فرایندهای پاسخگویی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این مجموعه افتتاح شد.
به گزارش اخبارپول، مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان این بانک با بکارگیری شیوه های پاسخگویی مدرن به منظور کسب رضایت، ایجاد وفاداری و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان بهصورت ۲۴ ساعته افتتاح شد.
در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، با بیان نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان اظهار کرد: بسیاری از مسایل و راهکارها در ارتباط نزدیک با مشتریان، از طریق جمعآوری و پردازش اطلاعات به دست می آید و این نقطهای است که این مرکز میتواند نقش کلیدی خود را ایفا کند.
وی با اشاره به اهمیت ارایه خدمات از طریق کانالهای متنوع گفت: امروزه با رشد تکنولوژی این امکان فراهم شده که طیف وسیعی از خدمات از راه های متنوع به مشتریان ارائه شود و آنها خود انتخاب کنند که از چه راهی و با چه ابزاری این خدمت را دریافت کنند.
پورسعید افزود: این امر موجب بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت از خدمت دریافت شده، میشود.
مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن بازدید از مرکز جدید ارتباط با مشتریان این بانک، بر نقش کلیدی آن در تعیین راهبردها و استراتژی های ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد.