کد خبر: 127464
یکشنبه 12 اسفند 1397 - 11:17
استقبال از خدمات بانکی و تسهیلات قرضالحسنه ارائه شده از سوی بانک قرضالحسنه مهر ایران سبب شد تا روند جذب مشتری در این بانک در سال جاری رکورد بزند.
به گزارش اخبارپول، مجموع مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران تا پایان بهمنماه سال جاری به تعداد ۶میلیون و ۶۱۳هزار و ۳۱۶ نفر رسید. این در حالی است که طی بیش از ۱۱سال فعالیت بانک، سالجاری رکورد جذب مشتری در بانک قرضالحسنه مهر ایران شکست و بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر تنها تا پایان بهمن ماه به جمع مشتریان بانک پیوستهاند.
بر این اساس، از ابتدای فعالیت بانک تا پایان بهمنماه سال جاری، بیش از ۴میلیون و ۲۸۰هزار فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده است که مجموع مبالغ پرداختی بیش از ۳۳۷هزار میلیارد ریال است.
شایان ذکر است، اینترنت بانک، همراه بانک، پرداخت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و تسهیلات قرضالحسنه پرداخت جهیزیه، تسهیلات قرضالحسنه تعمیر و تکمیل مسکن، تسهیلات قرضالحسنه ودیعه مسکن، تسهیلات قرضالحسنه درمان، تسهیلات قرضالحسنه کسبه و صنوف، راهاندازی سامانه افتتاح حساب آنلاین، محاسبه اقساط تسهیلات، محاسبه معدل حساب، خرید شارژ، سامانه تسهیلات آنلاین، تلفن بانک، اس ام اس بانک و ارائه طرح های اعتباری پیوند مهر ایران، تسهیلات امتیازی مهر ایران، اندوخته بانوان مهر ایران، اندوخته خانواده مهر ایران، حمایتی فرد حقیقی و طرح ۲ در یک و طرحهای مسئولیت اجتماعی رویش باور و همیاران مهر از جمله مهمترین خدمات بانک قرضالحسنه مهر ایران است که همگام با جدیدترین فناوریهای نوین بانکی به مشتریان وفادار این بانک عرضه میشود.
نکته جالب توجه در روند فعالیت بانک قرضالحسنه مهر ایران میزان مطالبات معوق بانک است، چنانچه حجم این مطالبات نسبت به میزان تسهیلات پرداختی در پایان سال۱۳۹۵ عدد ۱.۱۵درصد، در پایان سال۹۶ عدد ۰.۹درصد و تا تاریخ ۱۳۹۷.۱۱.۳۰ (با وجود مشکلات عدیده و نوسانات اقتصادی امسال) عدد ۱.۱ درصد است.