سهامداران ۵ بانک نظامی که موضوع ادغام آنها از چندی پیش مطرح شده است، همچنان چشم انتظار تصمیم مسئولان هستند.

وضعیت سهام

به گزارش اخبارپول به نقل از اخباربانک، موضوع ادغام پنج بانک نظامی در بانک سپه چند ماهی است که بر سر زبان ها افتاده اما هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

از آنجا که این رخداد دارای اهمیت است، مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار نیز نمادهای این پنج بانک را تا تعیین تکلیف نهایی مسدود کرده اند.

بر این اساس سهامداران پنج بانک نظامی قوامین، کوثر، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و انصار همانند چند ماهه گذشته همچنان باید چشم انتظار تصمیم مسئولان هم در این زمینه باشند.

متاسفانه مسئولان بدون توجه و در نظر گرفتن نفع سهامداران، مدت زیادی است که نقدینگی آنها را مسدود کرده و نمی توانند در این شرایط اقتصادی از سرمایه خود بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، چند هفته پیش بود که مسئولان سازمان بورس اعلام کردند که پیشنهاد هایی درباره خروج سهامداران به بانک مرکزی داده اند که این احتمال وجود دارد این پروژه تا پایان سال به پایان برسد.

قابل ذکر است از چند هفته پیش تاکنون دیگر هیچ خبری در زمینه این پنج بانک نظامی که سهامداران بسیاری نیز دارند منتشر نشده و مسئولان امر صحبتی در این خصوص نمی کنند.

با توجه به مشکلات موجود امیدواریم مسئولان سازمان بورس و بانک مرکزی هر چه زودتر پروسه ادغام پنج بانک نظامی را در بانک سپه نهایی کرده تا کام سهامداران نیز شیرین شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=125783
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ادغام ۵ بانک نظامی چه شد؟
ادغام ۵ بانک نظامی چه شد؟
ادغام ۵ بانک نظامی چه شد؟
ادغام ۵ بانک نظامی چه شد؟
ادغام ۵ بانک نظامی چه شد؟
ادغام ۵ بانک نظامی چه شد؟
ادغام ۵ بانک نظامی چه شد؟