بانک سامان برای راحتی مشتریان و حذف نیاز به حضور فیزیکی در شعب، مرکز خدمات «تِل‌‎بانک» را راه‌اندازی کرد.

سازمان‌های واجد شرایط

به گزارش اخبارپول، از این پس مشتریان سامان می‌توانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تِل‌‎بانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت و… را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، خدمت مورد نظر مشتریان در این درگاه، به صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران انجام می‌شود، بنابراین برای تایید هویت مشتری ارایه خدمات با وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک از سوی مشتری در صفحه‌کلید تلفن ممکن خواهد بود.

گفتنی است، علاقه مندان برای دریافت خدمات از مرکز ” تِل‌‎بانک” می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ ازطریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ و ارتباط با سر شماره ۳ اقدام کنند.

 

 

 

 

 

*بیشتر بخوانید

بانک سامان تندیس نقره‌ای حسابرسی داخلی گرفت


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=125109
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

«تِل‌‎بانک» بانک سامان راه‌اندازی شد
«تِل‌‎بانک» بانک سامان راه‌اندازی شد
«تِل‌‎بانک» بانک سامان راه‌اندازی شد
«تِل‌‎بانک» بانک سامان راه‌اندازی شد
«تِل‌‎بانک» بانک سامان راه‌اندازی شد
«تِل‌‎بانک» بانک سامان راه‌اندازی شد
«تِل‌‎بانک» بانک سامان راه‌اندازی شد