حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در راستای سیاست بازدید ادواری از شعب بانک، روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه از شعب آزادی، شهرک ولیعصر و بهاران در شهر تهران بازدید به عمل آورد.
به گزارش اخبارپول، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بینالمللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی میکردند، با مسئولان و کارکنان شعب مذکور دیدار کرد و در جریان امور جاری این شعب قرار گرفت.
بنابر این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانتنامهها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را ارائه دادند.
بازدید شعبه شهرک ولیعصر
شعبه شهرک ولیعصر
بر پایه این گزارش، ملیحه مطلبیزاده رئیس شعبه آزادی، منصور ارشادیراد رئیس شعبه شهرک ولیعصر و سیاوش عطار رئیس شعبه بهاران، با خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک برای حضور و بازدید از شعب، این اقدام را مایه دلگرمی تمامی کارکنان شعب و افزایش انگیزه کاری عنوان کردند.
لازم به ذکر است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواستهای آنان قرار گرفتند.
بازدید شعبه بهاران
شعبه بهاران
مدیرعامل بانک کارآفرین در جریان این بازدیدها پس از شنیدن نظرات روسای شعب مذکور در خصوص مشتریان بزرگ، از همکاران این شعب خواست برای بهبود عملکرد شعب، دیدگاهها و پیشنهادهای خود را به طور مستمر و منظم با مدیریت امور شعب و مدیران ارشد بانک مطرح کنند.
تهرانفر در ادامه با ابراز خوشوقتی از حضور در جمع صمیمی همکاران شعب تاکید کرد: حمایت همهجانبه از شعب و تسریع در رسیدگی به نیازها، درخواستها و مشکلات آنان از اولویتهای اصلی است.
بازدید شعبه آزادی
شعبه آزادی
مدیرعامل بانک همچنین با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر شعب به بانکداری شرکتی تصریح کرد: نظام بانکی در چند سال اخیر شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است. شرایط اقتصادی در همه مدلهای کسب و کار و از جمله مشاغل بانکی تغییر کرده است. این تغییرات به دلیل تغییر نوع درخواستها و نیاز مشتریان و ضرورت پاسخگویی به این نیازها بوده است.
وی اضافه کرد: بروز و ظهور تکنولوژیهای جدید موجب شده است تا بانکها سیستمی را طراحی کنند تا پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان شرکتی باشند، که عموماً مشتریان بزرگی هستند و نسبت به مشتریان دیگر نیازهای بانکی بسیار متفاوت و متنوعتری دارند.