در جلسه هیات دولت که عصر دیروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور تشکیل شد، با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تایید مجمع عمومی بانک مرکزی، ولی‌الله سیف به عنوان رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین شد و این انتخاب به تصویب دولت رسید که با حکم رییس‌جمهور عهده‌دار مسئولیت بانک مرکزی خواهد شد.
به گزارش پول پرس به نقل از تسنیم، در این جلسه همچنین مقرر گردید کمیسیون اقتصادی دولت از امروز جلسات مربوط به بررسی مشکلات و موانع پیش روی اشتغال و تولید را برگزار کند تا طی ۱۵ روز به نتیجه برسد. در این راستا رییس جمهور بر استفاده از نظرات فعالان و تشکل‌های بخش خصوصی و تعاونی تاکید نمود.

همچنین هیات وزیران با اصلاح ترکیب شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، اختیارات هیات وزیران در قانون ایجاد این مناطق را به اعضای این شورا تفویض کرد تا آنها با تشکیل جلسات مستمر و اتخاذ تصمیمات سنجیده نسبت به فعال‌سازی ظرفیت‌های مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی اقدام کنند.

ریاست این شورا به عهده رییس جمهور است و وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مرکزی و روسای برخی دستگاه های دیگر به عنوان اعضای شورا تعیین شدند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12414
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

هیات دولت حکم سیف را امضا کرد
هیات دولت حکم سیف را امضا کرد
هیات دولت حکم سیف را امضا کرد
هیات دولت حکم سیف را امضا کرد