نقش بانک‌ها

مدیران بانک رفاه ۱۶ و ۱۷ دی ماه سال جاری پاسخگوی سؤلات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، عمید و حجاری مدیران امور حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات و رؤسای زیرمجموعه شان، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

بر این اساس مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روزهای یکشنبه به تاریخ ۹۷.۱۰.۱۶ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در خصوص مسائل حقوقی و مطالبات و دوشنبه به تاریخ ۹۷.۱۰.۱۷ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ پیرامون مسائل بانکداری الکترونیک با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ (۶۰ خط) ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

*بیشتر بخوانید

امکان استعلام برخط والکترونیکی اصالت گواهی های تمکن مالی بانک رفاه

نایب قهرمانی تیم فوتسال حراست بانک رفاه


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان