باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

با حضور مدیر استان، معاون اجرایی و معاونین شعب استان گیلان بانک ایران زمین، عملکرد شعب در نه ماه گذشته با توجه به اهداف تعیین شده ابلاغی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اخبارپول، انوجی مدیراستان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد نه ماهه شعب در بازه زمانی ازابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری اعلام کرده و ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد استان در به تحلیل آماری شعب در بخش های تجهیزمنابع، گسترش بانکداری مدرن و جدیت در وصول مطالبات پرداخت.

در این جلسه انوجی اظهار کرد: در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان پر تراکنش و فعال موجب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد، بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن هنر است و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و خواهد بود.

در پایان مدیر استان بار دیگر برتلاش بیش از پیش همکاران درجهت نیل به اهداف ابلاغی مدیران عالی بانک تاکید کرده و همچنین با اهدا جوایزی ازمعاونین شعب برتر قدردانی کردند.

*بیشتر بخوانید

انتصاب سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک ایران زمین

تقدیر از همکاران بازنشسته بانک ایران زمین استان فارس


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب گیلان بانک ایران زمین