«بانک آفیسر»

بانک ملی ایران با طرح ویژه بانک آفیسر در هر زمان و هر مکانی همراه شما و آماده خدمت رسانی است.

به گزارش اخبارپول، بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.

درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک آسان شود.

این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته به شمار می آید.

همچنین بانک آفیسر در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و همچنان با وسعت و توان بیشتری نیز ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است این خدمت نقش بسزایی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان ویژه دارد و می تواند باعث افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و با ارائه آن در شعب، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای اختصاص می یابد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» نیز با مشتریان در ارتباط هستند.

بر اساس این گزارش اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می گیرد و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

گفتنی است متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

*بیشتر بخوانید

توسعه فعالیت بانک ملی در فضای مجازی

برنامه‌های بانک ملی در روزهای باقیمانده سال


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123264
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خدمت رسانی بانک ملی با طرح ویژه بانک آفیسر
خدمت رسانی بانک ملی با طرح ویژه بانک آفیسر
خدمت رسانی بانک ملی با طرح ویژه بانک آفیسر
خدمت رسانی بانک ملی با طرح ویژه بانک آفیسر
خدمت رسانی بانک ملی با طرح ویژه بانک آفیسر
خدمت رسانی بانک ملی با طرح ویژه بانک آفیسر
خدمت رسانی بانک ملی با طرح ویژه بانک آفیسر