همزمان با هفته پژوهش،صبح روز یکشنبه( ٢۵ آذرماه) مراسمی با هدف هم اندیشی برای یافته های پژوهشی وارایه خدمات بهتر، در بانک کشاورزی برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، این مراسم با حضور روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک، علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور، جمعی از کارکنان بانک کشاورزی و برخی از پژوهشگران کشور برگزار شد.

در همین راستا روح اله خدارحمی طی سخنانی به نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه های بانک کشاورزی اشاره کرد و دیواندری نیز در سخنان خود به تشریح جایگاه نظام بانکی و راهکارهای بهبود این جایگاه با تکیه بر برنامه های پژوهشی پرداخت.

علی دیواندری نیز در این مراسم اظهار کرد: تحولات عظیمی در صنعت بانکداری و روندهای آن در شرف وقوع است و در این مسیر هیچ چیز بیشتر از پژوهش و جستجوی راه حل های نوین نمی تواند یاری گر باشد.

وی اضافه کرد: با غفلت از تحقیق و توسعه، فناوری های نوین و نوظهور و چالش های پیش روی صنعت بانکداری، بازارهای رقابتی را از دست خواهیم داد.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشوردر ادامه سخنان خود بر لزوم دگرگونی ساختار بانکی کشور تاکید کرد و افزود: تحقق این تحول در گرو یاری نیروهای مستعد، خردمند، نوآور و صاحبان اندیشه درسازمان است و اساسا در حوزه پژوهش و تحقیق بایستی اتکای ما بر نیروهای داخلی بانک باشد.

دیواندری تصریح کرد: تحقیق و پژوهش در بانک موضوعی درون زا است و هرگونه تحول و تعالی با تکیه بر نیروهای داخلی و نتایج پژوهش های کاربردی ان ها میسر است.

وی در بخش پایانی سخنان خود محورهای نیازمند پژوهش و بازنگری در شبکه بانکی کشور را شامل کسب و کار بانکی، مدیریت مشتریان، تحول در نگاه به بازار، نیروی انسانی وحوزه فناوری اطلاعات برشمرد و بیان کرد: بانک ها باید به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان بازاری جدید نگاه کنند و به جای توسعه فیزیکی شعب و بازارهای فیزیکی، راهکارهای نوین و خلاقانه را به سیستم بانکی تزریق کنند که خوشبختانه جناب آقای خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در این مورد پیشتاز و دغدغه مند است.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور سپس با تاکید بر اهمیت آموزش حرفه ای و تربیت نیروهای انسانی و مدیریت استعدادهای کارکنان، به مبحث فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیکی پرداخت و افزود: زیرساخت های قوی و امن در بخش فناوری اطلاعات اگرچه از ضروریات است اما کافی نیست و بایستی ارائه خدمات نوین، استفاده از فین تک ها و هم فکری شرکت های دانش بنیان با بانک ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، ارایه گزارش عملکرد پژوهشی بانک کشاورزی توسط محمد حسن حمزه پوری رئیس مرکز پژوهش های کاربردی این بانک و سخنرانی محمد سعید نوری نائینی عضو شورای پژوهشی بانک کشاورزی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قابل ذکر است، در این مراسم ۵پژوهشگربرتر بانک کشاورزی معرفی و با اهدای لوح از آنان قدردانی شد.

 

 

*بیشتر بخوانید

آخرین اقدامات بانک کشاورزی در استان فارس

بانک کشاورزی رویداد فینتک فارم برگزار می کند


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=121705
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی
نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی
نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی
نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی
نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی
نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی
نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی