نخستین سامانه پیامکی بیمه مرکزی با حضور رییس کل، اعضای هیات عامل و مدیران این نهاد حاکمیتی افتتاح شد.

سامانه پیامکی بیمه مرکزی رونمایی شد

به گزارش اخبارپول، سامانه پیامکی بیمه مرکزی با هدف دریافت پیام ها، شکایات و دیدگاه های مردمی و ارائه پاسخ در سریع ترین زمان ممکن در بیمه مرکزی راه اندازی شده است.

در آیین افتتاح این سامانه، رییس کل بیمه مرکزی با تشریح اهمیت استقرار یک مرکز قدرتمند و جامع پاسخگویی در نهاد ناظر نسبت به توسعه آن تاکید و رهنمودهایی را به کارکنان این سامانه ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، شهروندان می توانند در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل از طریق تماس با شماره تلفن این سامانه (۲۳۴۲) اطلاعات بیمه ای مورد نیاز خود از قبیل اطلاعات شبکه فروش شرکت های بیمه و ارزیابان خسارت بیمه ای، میزان حق بیمه ی بیمه اجباری شخص ثالث، نحوه و مدارک مورد نیاز دریافت خسارت در بیمه های اتومبیل، شرایط و فرآیند اخذ مجوز کارگزاری بیمه، نمایندگی بیمه و ارزیابی خسارت بیمه ای را به صورت مکانیزه و از طریق پیامک دریافت کنند.

گفتنی است، سامانه پیامکی بیمه مرکزی در راستای مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری و با هدف بهبود سطح پاسخگویی بیمه مرکزی به مردم و دسترسی آسان اراه اندازی شده و قادر است تمامی اطلاعات مربوط به انواع بیمه نامه، شفاف سازی اطلاعات و رفع ابهام های بیمه ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=121337
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد
سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد
سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد
سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد
سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد
سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد