مدیر عامل بانک رفاه عنوان کرد: ممیزی لازمه سازمان های بزرگ و پیشرو است، بانک رفاه با استاندارد سازی فرایندها درصدد افزایش بهره وری، کسب رضایت مندی مشتریان و چابک سازی است.

به گزارش اخبارپول، محمد علی سهمانی در جلسه بازنگری سیستم مدیریت کیفیت بانک با اشاره به اینکه ممیزی یافته های مثبتی از بانک رفاه را نشان داده است گفت: ارتقاء کیفیت خدمات، پیش شرط مهم فعالیت های بانک است و با ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان می توانیم سهم خوبی را در بازار به دست آوریم.

وی بانک رفاه را به عنوان یکی از بانک های مطرح در کشور معرفی کرد و افزود: بانک رفاه یکی از بانک هایی است که سبد خدمات کاملی به مشتریان ارائه می کند ولی بهبود فرایند ارائه این خدمات بسیار مهم تر است.

لازم به ذکر است در این جلسه بانک رفاه موفق به دریافت دو گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 و سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری-راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان هاISO10002:2014 از سوی شرکت توف نورد آلمان شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=120104
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پیش شرط مهم فعالیت های بانک رفاه
پیش شرط مهم فعالیت های بانک رفاه
پیش شرط مهم فعالیت های بانک رفاه
پیش شرط مهم فعالیت های بانک رفاه
پیش شرط مهم فعالیت های بانک رفاه
پیش شرط مهم فعالیت های بانک رفاه
پیش شرط مهم فعالیت های بانک رفاه