عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: خدمات بانکداری شرکتی، باید متناسب با مأموریت‌ها و راهبردهای بانک، بومی‌سازی و اجرا شود.

خدمات بانکداری شرکتی در بانک توسعه تعاون

به گزارش اخبارپول، امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی خدمات بانکداری شرکتی، اظهارکرد: همواره بخشی از خدمات بانک توسعه تعاون به شرکت‌های بزرگ تولیدی و کارآفرین اختصاص‌یافته، ضمن آنکه یکی از مأموریت‌های این بانک کمک به شکل‌گیری و توانمندسازی شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی است.

وی افزود:  بنابراین سازوکاری برای پاسخگویی به نیازها و انتظارات معقول این گروه از مشتریان، در قالب بانکداری شرکتی ایجادشده است.

عصار زاده تصریح کرد: رقابت در عرصه فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و محصولات و خدمات متنوع‌تر از پیش شده است و به همین نسبت بنگاه‌های اقتصادی با نیازهای بانکی متنوع‌تری روبه‌رو هستند، درنتیجه بانک باید ضمن ارائه خدمات و  سرویس‌های معمول و متعارف، پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای و تخصصی مشتریان باشد.

وی در ادامه تاکیدکرد: بانک توسعه تعاون با بومی‌سازی خدمات بانکداری شرکتی، تلاش ویژه‌ای را مصروف پاسخگویی مطلوب به نیازهای مشتریان شرکتی و اتحادیه‌ها و تعاونی‌های برتر کشور کرده است.

عصار زاده با اشاره به گستردگی سبد محصولات و خدمات در بانک توسعه تعاون گفت: همکاران ما برای ارائه خدمات خصوصاً در راستای انجام مأموریت‌های توسعه‌ای، نباید منتظر مراجعه مشتری بمانند، بلکه باید فعالانه به دنبال مشتریان هدف باشند. در این صورت علاوه بر گسترش دامنه خدمات، ریسک شناسایی مشتری نیز کاهش خواهد یافت.

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه افزود: انتظار مشتری از بانک، احترام، مشاوره و راهنمایی و ارائه خدمات با سرعت و سهولت ممکن است و همکارانی که در ارکان بانکداری شرکتی مشغول به کار هستند لازم است در چارچوب ضوابط و مقررات بانک، به انتظارات منطقی مشتریان اهتمام جدی داشته و درهرحال پایبند به حفظ و تقویت اعتبار بانک باشند.

وی پیگیری مسئولانه امور مشتریان بانک تا تعیین تکلیف و حصول نتیجه را از دیگر وظایف مهم ارکان بانکداری شرکتی دانست و تصریح کرد: گشاده‌رویی و تلاش صادقانه برای پاسخگویی منطقی به نیازها و انتظارات مشتریان، عامل مهمی در ماندگاری و وفاداری مشتری است.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=119882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خدمات بانکداری شرکتی باید بومی‌سازی شود
خدمات بانکداری شرکتی باید بومی‌سازی شود
خدمات بانکداری شرکتی باید بومی‌سازی شود
خدمات بانکداری شرکتی باید بومی‌سازی شود
خدمات بانکداری شرکتی باید بومی‌سازی شود
خدمات بانکداری شرکتی باید بومی‌سازی شود
خدمات بانکداری شرکتی باید بومی‌سازی شود