بیست و هفتم مردادماه ۱۳۹۲ بانک رفاه با ۵۳ سال خدمت به هم میهنان ایرانی با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود.
به گزارش پول پرس، بانک رفاه در اجرای تبصره ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۱۳۳۸ کشور و ماده ۳۸ سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ ۲۷/۵/۱۳۳۹ تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین ۱۳۴۰ با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد. سرمایه اولیه این بانک چهار صد میلیون ریال و از سوی سازمان تامین اجتماعی تامین شد. بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با پنجاه و دو سال تجربه در ارائه خدمات بانکی ، بهره مندی از ۱۰۶۲۷نیروی انسانی و در اختیار داشتن ۱۰۷۶ شعبه فعال در سراسر کشور ، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی ، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین نماید.
این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود ، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، خدمات ارزشمندی را صادر کنندگان کشور ارائه میدهد. بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا ، نیاز های مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.
ترکیب نیروی انسانی از لحاظ جنسیت در پایان تیر ۱۳۹۲
جنسیت |
تعداد کارکنان |
زن |
۱۹۶۵ |
مرد |
۸۶۶۲ |
جمع |
۱۰۶۲۷ |
ترکیب نیروی انسانی بانک از لحاظ تحصیلات در پایان تیر ماه ۱۳۹۲
تعداد کارکنان |
تحصیلات |
۲۹۷ |
زیر دیپلم |
۲۹۵۵ |
دیپلم |
۱۸۶۹ |
فوق دیپلم |
۵۰۷۳ |
لیسانس |
۴۳۱ |
فوق لیسانس |
۲ |
دکتر |
تعداد واحدهای بانک در سال ۱۳۹۲
تعداد واحدهای صف |
ادارات امور شعب |
ادارات مرکزی |
مدیریت امور |
۱۰۷۶ |
۳۵ |
۳۵ |
۱۵ |
انتهای پیام