بانک ملی ایران به منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی به شکایت های مراجعان یک واحد رسیدگی به شکایات در اداره کل حوزه مدیریت بانک ملی ایران راه اندازی کرد.

به گزارش پول پرس، تسریع در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مراجعان به اداره کل حوزه مدیریت و دفاتر اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران، کاهش زمان رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع از اهداف تاسیس این واحد است.
این واحد زیر نظر اداره کل بازرسی و حسابرسی با حضور ۲ نفر بازرس ارشد فعالیت می کند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=11150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جواد گلبرارپور گفت:

    بانک ملی زیراب بدون اطلاع به اینجانب بابت قسط وام ازحسابم برداشت نموده درصورتیکه ان وام اداری بوده وازحقوق گیرنده وام ازحقوقش کسر میشدخواهشمند است دستور فرمائید رسیدگی نمایند شماره تماس اینجانب ۰۹۱۱۱۲۴۱۸۱۱

  2. هاشم بناءپور غفاری گفت:

    با درود و. سلام . به رغم معرفی اینجانب از طرف بانک مرکزی به بانک ملی شعبه ۱۸۳ خیابان وزرا تهران . رییس این شعبه با دعوی این که سهمیه پرداخت ودیعه وام مسکن این شعبه به پایان رسیده است از پرداختن این وام به این جانب اجتناب فرمودند. خواهشمند است در خصوص پرداحت وام این جانب اقدام قانونی لازم انجام پذیرد.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

واحد رسیدگی به شکایات در بانک ملی راه‌اندازی شد
واحد رسیدگی به شکایات در بانک ملی راه‌اندازی شد
واحد رسیدگی به شکایات در بانک ملی راه‌اندازی شد
واحد رسیدگی به شکایات در بانک ملی راه‌اندازی شد
واحد رسیدگی به شکایات در بانک ملی راه‌اندازی شد
واحد رسیدگی به شکایات در بانک ملی راه‌اندازی شد