تعداد مشتریان استفاده کنندگان از خدمات سیستم همراه بانک صادرات ایران در پایان خرداد ماه سال ۹۲، از یک میلیون و ۳۴۹ هزار کاربر گذشت و این میزان نشان دهنده رشد۲۱ درصدی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ۹۱ می باشد.

به گزارش پول پرس، این بانک در راستای ارایه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتریان در شعب و افزایش سطح دسترسی آنها به خدمات بانکی از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارایه خدمات از طریق همراه بانک را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۴۹ هزار نفر از مشتریان ضمن پیوستن به این سامانه، هر ماه به طور متوسط ۸ میلیون تراکنش را از طریق آن انجام داده­اند. آمارها بیانگر رشد ۲۱درصدی تعداد کاربران نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل است.

درحال حاضر آخرین نسخه نرم افزار، نسخه ۲.۶ بوده و دارای امکاناتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر)، انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، دریافت اطلاعات سه شارژ آخر خریداری شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودی کارت، دریافت و تغییر رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و… است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران به عنوان بانک پیشرو در زمینه توسعه و ارایه خدمات نوین نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی داشته و دارد به گونه‌ای که سیستم سپهر به طور متوسط۴۷ میلیون تراکنش شتابی مشتریان را در هر ماه انجام می‌دهند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=11090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

استفاده یک‌میلیون و ۳۴۹هزار نفر از همراه بانک صادرات
استفاده یک‌میلیون و ۳۴۹هزار نفر از همراه بانک صادرات
استفاده یک‌میلیون و ۳۴۹هزار نفر از همراه بانک صادرات
استفاده یک‌میلیون و ۳۴۹هزار نفر از همراه بانک صادرات
استفاده یک‌میلیون و ۳۴۹هزار نفر از همراه بانک صادرات
استفاده یک‌میلیون و ۳۴۹هزار نفر از همراه بانک صادرات